Porady i Zamówienia:   +48 71 733 07 62 / sklep@bellugio.pl /
Zwrot, wymiana, reklamacja

Odstąpienie od umowy sprzedaży

Na zwrot towaru przysługuje 14 dni od chwili otrzymania przesyłki z zamówieniem, bez konieczności podawania przyczyny.

Do zachowania terminu wystarczy odesłać towar lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu, na nasz adres:

Sklep internetowy BELLUGIO
ZBROJA International Trade Andrzej Zbroja
ul. Gen. I. Prądzyńskiego 45a
50-433 Wrocław

Formularz można złożyć też mailowo na adres: zwroty@zbroja.pl.

W ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu, należy zwrócić towar.

Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas towaru, nastąpi zwrot wszystkich dokonanych płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta.

Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi klient. Sprzedawca nie pokrywa kosztów wysyłki zwracanego towaru.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Sprzedawca nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem lub odbiorem w punkcie (np. paczkomacie) i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: zwroty@zbroja.pl lub telefonicznie: +48790879672. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo zwrócić towar.

Ważna informacja:

Dla towarów o większym gabarycie, ze względu na ich rozmiar i wagę, odesłanie ich może wiązać się z wyższymi kosztami, niż zwykła przesyłka. W przypadku chęci skorzystania z usług firmy kurierskiej, koniecznym będzie nadanie przesyłki, która jest droższa, niż zwykła przesyłka pocztowa.

Wymiana towaru

Wymiana towaru, który nie spełnia Twoich oczekiwań odbywa się na zasadzie odstąpienia od umowy sprzedaży. Aby wymienić towar, najpierw dokonaj zwrotu zgodnie z zasadami opisanymi powyżej, następnie złóż i opłać nowe zamówienie.

 

Reklamacje

Produkty w sklepie Bellugio objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.

W tym okresie można składać wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, pisemnie na nasz adres:

Sklep internetowy BELLUGIO
ZBROJA International Trade Andrzej Zbroja
ul. Gen. I. Prądzyńskiego 45a
50-433 Wrocław

lub też mailowo na adres: reklamacje@zbroja.pl .

W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych:

  • imię i nazwisko
  • adres
  • adres e-mail
  • numer telefonu
  • przedmiot reklamacji
  • numer zamówienia, ze wskazaniem żądania Klienta
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może żądać:

  1. Obniżenia ceny,
  2. Odstąpienia od Umowy sprzedaży,
  3. Wymiany towaru wadliwego,
  4. Naprawy towaru wadliwego.

W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.
W przypadku naprawy lub wymiany towaru, usunięcie wady nastąpi w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.

Klient, który składa reklamację, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na nasz adres:

Sklep internetowy BELLUGIO
ZBROJA International Trade Andrzej Zbroja
ul. Gen. I. Prądzyńskiego 45a
50-433 Wrocław

Koszt dostarczenia wadliwego towaru pokrywa Sprzedawca.

 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: reklamacje@zbroja.pl lub telefonicznie: +48 790 879 672. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl